Promocje

Produkt dnia

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 8184095 lub  602 343 385.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. W chwili odbioru towaru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu czy śladów otwierania.
  2. W przypadku stwierdzenia wad w zakupionych produktach Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. W tym celu zobowiązany jest do pobrania, wypełnienia czytelnie, podpisania i odesłania wraz z reklamowanym towarem Formularza Reklamacji - formularz zgłoszenia Reklamacji do pobrania KLIKNIJ TU.
  3. Towar posiadający wady zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu braku towaru w magazynie) sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne dostępne w sklepie towary do wyboru w tej samej cenie.
  4. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki od Państwa i rozpatrzeniu reklamacji.
  5. Reklamacje prosimy kierować na adres: Radhashops Barbara Koć, 05-500 Piaseczno, ul. Młynarska 15/25

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kliknij tu lub telefonicznie: 22 8184095 lub  602 343 385.

Udzielimy Ci wskazówek jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

1. Zgodnie z Ustawą, z dnia 30 maja 2014 roku o ochronie praw konsumentów, gwarantujemy Państwu prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyn. W tym celu Klient powinien złożyć w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki stosowne oświadczenia na piśmie (do pobrania KLIKNIJ TU) i przesłać je na adres:

Sklep Indyjski Radhashops

Barbara Koć

03-728 Warszawa

ul. Targowa 33a lok. 25

2. Zwracany towar (w niepogorszonym stanie) należy przesłać wraz z kompletem dokumentów (paragon z kasy fiskalnej) oraz oświadczeniem (o którym mowa w punkcie 1, jeśli nie zostało wysłane wcześniej) na powyższy adres nie później niż po upływie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o zwrocie towaru.

3. Zwrot należności za zwrócony towar nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany adres.

4. Koszty odesłania towaru ponosi kupujący, nie podlegają zwrotowi.

5. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kliknij tu lub telefonicznie: 22 8184095 lub  602 343 385. 

Udzielimy Ci wskazówek, pomożemy rozwiązać zaistniały problem i wyjaśnimy jak dokonać zwrotu. 

Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.
Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
Click Shop | Hosting home.pl